Planowane funkcje
Role pracowników
Zaawansowane statystyki
Aktualizacje aplikacji mobilnej
Chcesz mieć wpływ na rozwój nowych funkcji? Porozmawiajmy! 😄
Lista zmian
20 lutego 2024
Na przełomie stycznia i lutego pracowaliśmy nad sercem aplikacji - kalendarzem 💜📆
Skupiliśmy nasze wysiłki na procesie dodawania i zarządzania wizytami. Co znajdziesz w poniższej aktualizacji?
- Dodawanie i zarządzanie wizytami w nowej, bardziej przejrzystej odsłonie
- Więcej informacji w karcie wizyty w widokach kalendarza
- Wybór metody płatności podczas finalizowania wizyty
Dodawanie wizyt i zarządzanie nimi
Wiemy, że w ciągu dnia nie masz wiele czasu na zarządzanie wizytami. Salon, to sporo obowiązków wokół. Mimo to, kalendarz jest ważnym narzędziem w naszej branży. Uważamy, że sercem Estetify jest właśnie kalendarz… a o serce trzeba dbać 🩺
Wzięliśmy pod uwagę wskazówki klientów i usprawniliśmy proces dodawania wizyt tak, aby był jeszcze szybszy i dostarczał więcej informacji. Było dobrze - jest lepiej! Dodatkowe informacje dostępne są na każdym etapie zarządzania wizytą - podczas dodawania, odczytywania, edytowania, finalizowania wizyty itd. Nowe dane jakie zobaczysz po kliknięciu w kartę wizyty to:
- informacja o czasie rozpoczęcia poszczególnych usług w trakcie trwania wizyty,
- ceny poszczególnych usług,
- cena łączna wszystkich usług,
- informacja o statusie wizyty,
- informacja o sposobie płatności.
Widoki zostały odświeżone, aby przedstawione informacje były czytelne i zrozumiałe.
Karta wizyty w kalendarzu
Możliwe, że w ciągu dnia chcesz mieć tylko ogólny podgląd na kalendarz, nie klikając w poszczególne wizyty. To spora oszczędność czasu. Mając to na uwadze, dodaliśmy kilka małych szczególików do kart w kalendarzu. Od teraz w wizycie z kilkoma usługami możemy znaleźć dwie kwoty: pierwsza to cena usługi, a druga - ta w nawiasie - to łączna kwota za wizytę. Ponadto, po sfinalizowaniu wizyty zmieni się również ikona sposobu płatności.
Metody płatności
Koniec z oznaczaniem metody płatności w notatkach do wizyty! Karta, gotówka… no właśnie. Metody płatności to kolejna opcja zgłaszana przez naszych użytkowników. Od teraz możemy określić, jakie metody płatności honorujemy w naszym salonie. Wystarczy wejść w ustawienia > sprzedaż, aby wybrać metody płatności, które nas interesują.
Podczas finalizowania wizyty, możemy zaznaczyć jaka była forma zapłaty. Domyślnie żadna metoda płatności nie jest ustawiona. To oznacza, że możemy sfinalizować wizytę bez podawania tej informacji. Dostępne formy płatności to:
- Gotówka 💵
- Karta płatnicza 💳
- Przelew bankowy 🏦
- BLIK 📲
- Voucher 🎁
Poprawki
Jak zwykle, w czasie tworzenia nowego procesu zarządzania wizytami znaleźliśmy kilka małych błędów i miejsc na udoskonalenia. Wprowadziliśmy szereg niezbędnych poprawek logicznych i kosmetycznych.
Daj znać, jak podoba Ci się nowy proces dodawania wizyt!
22 stycznia 2024
Hej! Tu programiści 😄 Staramy się w miarę regularnie udostępniać informacje o nowych aktualizacjach w Estetify. Tym razem przedstawiamy zwięzły opis z ostatniego miesiąca. Do zobaczenia następnym razem 👋🏻
Kilka zmian z ostatniego miesiąca
- Zmiana kolejności pracowników w kalendarzu: w wersji przeglądarkowej kalendarza pojawiła się możliwość zmiany kolejności pracowników. Właściciel konta może ustalić kolejność według swojego uznania. Wystarczy wejść w widok pracowników i kliknąć “zmień kolejność”. PS. Odświeżyliśmy również cały widok listy pracowników, aby był jeszcze bardziej czytelny.
- Możliwość wyłączenia pracownika z rezerwacji: opcja przydatna szczególnie w przypadku, gdy pracownik naszego salonu musi mieć dostęp do kalendarza, ale nie wykonuje usług. Może to być na przykład recepcjonistka, menadżer lub właścicielka salonu. Pracownik wyłączony z zapisów nie będzie widoczny w kalendarzu i nie będzie można go wybrać podczas dodawania wizyty. Aby zarządzać widocznością pracownika, wystarczy wejść w widok pracowników, następnie edytować konkretnego pracownika i kliknąć opcję “dostępność w kalenarzu”.
- Zarządzanie wiadomościami e-mail na temat zapisanych wizyt: Dziękujemy za wasze zgłoszenia na ten temat. Wiele osób informowało nas o tym, że chciałyby mieć możliwość wyłączenia powiadomień mailowych, bo zalewają ich skrzynkę. Od teraz każdy użytkownik indywidualnie może zdecydować, czy chce otrzymywać powiadomienia e-mail na temat zapisanych wizyt. Wystarczy wejść w ustawienia, następnie zakładkę “konto”. Opcja wysyłania powiadomień e-mail jest domyślnie wyłączona.
11 grudnia 2023
Masowa wysyłka wiadomości SMS
Czasami zdarzają się sytuacje, w których musimy poinformować kilku, lub nawet wszystkich klientów o pewnych wydarzeniach w naszym salonie. Może to być zmiana cennika, zmiana pracownika, lub wprowadzenie nowych zabiegów do oferty.
Od teraz, aby naszych klientów, wystarczy, że zaznaczymy ich na liście i klikniemy przycisk “Wyślij SMS”. Oczywiście, aby wysłać wiadomość, należy mieć wystarczającą ilość wykupionych wiadomości.
PS. Aby ułatwić zaznaczanie konkretnych grup klientów, polecamy korzystać z Tagów. Tagi przypisujemy do konkretnego klienta. Naszą listę możemy następnie filtrować po wybranych tagach!
Self-booking: Maksymalny termin zapisania wizyty
Uzupełniliśmy nasz self-booking o kolejną opcję. Maksymalny termin zapisania wizyty oznacza, jak daleko naprzód nasi klienci mogą umówić wizytę. Dzięki temu mamy bardzo funkcjonalny komplet ustawień dla naszego kalendarza. Nie musimy się obawiać, że ktoś zarezeruje wizytę na rok do przodu. Domyślne ustawienie to 3 miesiące.
10 listopada 2023
Dzisiaj o kilku większych zmianach w aplikacji przeglądarkowej, oraz planach związanych z aplikacją mobilną! 🙌
Kalendarz w nowej odsłonie!
Jeszcze bardziej przejrzysty. Widoki kalendarza zostały całkowicie przeorganizowane i dostosowane dla wielu pracowników. Kalendarz jest jeszcze bardziej dostosowany do Twojego smartfona. Zyskaliśmy o wiele więcej miejsca! To oznacza, że możesz bez przeszkód korzystać z Estetify nawet bez konieczności instalowania aplikacji.
Nowość: dostępność pracowników
Praca z zespołem wymaga jeszcze większej organizacji. Do tej pory wszyscy pracownicy byli dostępni w godzinach otwarcia salonu. Jednak, w systemie zmianowym dostosowanie kalendarza i dostępności pracowników było czasochłonne i skomplikowane. Dlatego wprowadziliśmy grafik pracy. Od teraz możesz w prosty sposób ustawić czas pracy poszczególnych osób w swoim salonie. Dowiedz się z poniższego wideo, jak ustawić grafik.
Self-booking: minimalny czas przed wizytą
Limit czasu przed wizytą - czyli to, z jakim wyprzedzeniem klienci mogą rezerwować samodzielnie wizyty.
Wybierz limit czasowy, po którym nie będzie już możliwe dodanie rezerwacji przez klienta. Z pewnością pomoże nam to lepiej rozplanować czas pracy i uniknąć rezerwacji na ostatnią chwilę.
Domyślnie ustawiona jest 1 godzina przed możliwą rezerwacją. Dla przykładu:
"Nasz salon otwarty jest od godziny 9:00 i mamy o tej godzinie wolny termin. Klientka chce się samodzielnie umówić "na już" o godzinie 8:40. W tym celu korzysta z self-bookingu. Z ustawionym limitem na 1 godzinę, nie będzie to możliwe. Za to limit ustawiony na 15 minut jeszcze przepuści taką rezerwację. Jest sporo opcji do wyboru. Od 15 minut, aż do 14 dni."
Aplikacja mobilna: poprawki
Przez jakiś czas zmagaliśmy się z błędem, który sprawiał, że aplikacja mobilna wyświetlała biały ekran z komunikatem o błędzie. Wydaliśmy aktualizację, która naprawia ten błąd.
Jednocześnie zaznaczamy, że na ten moment aplikacja mobilna nie odzwierciedla 100% możliwości Estetify. Brakuje w niej kilku opcji, które są dostępne w aplikacji przeglądarkowej na app.estetify.pl. Jesteśmy świadomi potrzeb użytkowników, dlatego już z początkiem nowego roku naszą całą uwagę poświęcimy aktualizacjom. Do tego czasu polecamy korzystać z wersji w przeglądarce.
Pozostałe zmiany
Każdego tygodnia wprowadzmy również mniejsze poprawki i zmiany. Oto krótka lista:
- Naprawiliśmy błąd związany ze nieregularnymi godzinami otwarcia, które nieprawidłowo wpływały na dostępność slotów w self-bookingu.
- Naprawiliśmy drobny błąd związany z przesunięciem czasu z letniego na zimowy i odwrotnie.
- Poprawiliśmy widok edycji pracownika. Jest bardziej przejrzysty i zawiera więcej informacji.
- Wprowadziliśmy poprawki do akcji związanych z aktualizacją cennika i zmianą kolejności usług.
Kontakt z ludźmi z branży beauty jest jedną z naszych najważniejszych wartości. Na tej podstawie rozwijamy system. Daj znać, jeśli masz jakieś sugestie lub uwagi. Z przyjemnością odpowiemy na każdą wiadomość 😊
9 lipca 2023
Tematem przewodnim dzisiejszej aktualizacji jest Self-booking, czyli strona do samodzielnej rezerwacji, którą możesz udostępnić swoim klientkom i klientom. Dzięki temu, Ty masz więcej czasu, a klienci więcej swobody 😊
Self-booking: umawianie wielu usług
Jedna z większych aktualizacji, która całkowicie odmieniła sposób, w jaki klient może umówić się do gabinetu. Teraz Twoi klienci mogą umawiać kilka usług jednocześnie w ramach jednej wizyty. Nasz inteligentny system sprawdzi dostępność pracowników i stanowisk, aby znaleźć najbardziej optymalny termin dla Twojego salonu i klienta.
Self-booking: elastyczne przedziały czasowe
Dostosuj przedziały czasowe do swoich potrzeb! Wprowadziliśmy możliwość personalizacji długości odstępów czasowych w self-bookingu. Zamiast standardowych 30 minut, możesz teraz zmienić przedział na 15, lub 60 minut.
Na przykład, jeśli twoje usługi trwają 15, 45 lub 75 minut, to skorzystasz na tym, zmieniając odstęp z 30 minut na 15 minut. Klienci będą mieć więcej możliwości, bo pojawią się dodatkowe godziny podczas umawiania wizyty. Zamiast np. 9:00, 9:30, 10:00, do wyboru będzie 9:00, 9:15, 9:30 i tak dalej. Dzięki temu zyskasz większą kontrolę nad swoim harmonogramem!
Zmienianie kolejność usług
Wprowadziliśmy możliwość, która pozwala dostosować kolejność grup usług, kategorii i samych usług w systemie. Zmiana kolejności będzie widoczna zarówno w kalendarzu podczas dodawania wizyty i self-bookingu. Teraz możesz prezentować swoje usługi w taki sposób, który najlepiej pasuje do Twojego salonu.
Wyszukiwanie klientów po tagach
Chcesz wyszukać wszystkie klientki od których wymagasz zadatku? A może zobaczyć listę wszystkich lojalnych klientów? Zrobisz to prosto dzięki nowej funkcji filtrowania klientów po tagach.
Wystarczy, że będziesz oznaczać swoje klientki odpowiednimi tagami. Następnie w liście klientów wystarczy kliknąć ikonkę filtrowania i wybrać interesujący Cię tag. Wszystkie klientki, które mają taki tag, pojawią się na liście!
SMS: wysyłaj wiadomości do klienta
Teraz możesz wysyłać SMS-y z własną nazwą nadawcy i dowolną treścią. Jest to przydatne zwłaszcza dla salonów z wieloma pracownikami. Komunikuj się się ze swoimi klientami w sposób bardziej osobisty — możesz np. podziękować za wizytę, poprosić o opinię, albo poinformować o specjalnej ofercie.
Pozostałe zmiany
Ciągle pracujemy nad tym, aby Estetify był jeszcze lepszy. Poniżej znajdziesz listę mniejszych zmian, które wprowadziliśmy w ostatnim czasie. Jeśli masz jakieś sugestie, co możemy poprawić, daj nam znać! 🙌
- wprowadziliśmy możliwość wyszukiwania klientów podczas dodawania wizyty w aplikacji mobilnej
- poprawiliśmy ładowanie i wyświetlanie rezerwacji w aplikacji mobilnej
- wprowadziliśmy lekkie poprawki do widoku klientów
- naprawiliśmy błąd, który powodował problem z rejestracją i logowaniem
- poprawiliśmy wygląd i działanie bocznej nawigacji
- naprawiliśmy błąd, który powodował problemy z blokadami czasu w przypadku wielu pracowników
- naprawiliśmy błąd, przez który wizyty w kalendarzu nie były prawidłowo filtrowane
- naprawiliśmy błąd, przez który stanowiska wyświetlały się po usunięciu
- naprawiliśmy błąd, przez który nie można było edytować formularza profilu salonu
15 maja 2023
Dzięki temu, że jesteśmy w stałym kontakcie, wprowadziliśmy szereg poprawek i ulepszeń do Estetify — dziękujemy za wsparcie! Zachęcamy do przesyłania swoich opinii, bo pomagają nam kierować system w dobrym kierunku 💜
Tagi i nowy wygląd listy klientów
Dodaliśmy tagi po to, aby łatwiej organizować pracę z klientami i klientkami. Teraz możemy tworzyć własne kategorie i oznaczać nimi klientów.
Przypisz tagi do klientów, aby szybko odczytywać najważniejsze informacje. Już wkrótce wprowadzimy możliwość wysyłania masowej wiadomości do klientów, opartej również o tagi!
Nasze pomysły na kategorie:
- 💵 Gotówka
- 💳 Karta
- 🎫 Voucher
- 💸 Napiwki
- ⭐️ Stały klient
- ⏱️ Spóźnia się
- 💰 Wymagany zadatek
Nie musisz podpinać karty płatniczej
Nie chcesz podpinać karty płatniczej? Doskonale Cię rozumiemy! Od teraz przyjmujemy płatność w innych formach. Jedynym warunkiem jest opłata przynajmniej kwartalna. Skontaktuj się z nami, aby zapłacić za subskrypcję przelewem lub BLIKiem. Wystawiamy fakturę! 😄
Nie każdy jest fanem używania karty płatniczej. Najczęściej wiąże się to z niechęcią do automatycznych płatności lub troską o bezpieczeństwo. W Estetify anulowanie subskrypcji jest proste, a my gwarantujemy bezpieczeństwo Twoich danych, ale wciąż oferujemy Ci skorzystanie z formy płatności, którą preferujesz!
Podgląd szczegółów usług
Stale dopracowujemy centrum naszej aplikacji, dodawanie wizyt, aby jak najbardziej zoptymalizować pracę Twojego salonu. Zgodnie z Waszymi sugestiami, dodaliśmy podgląd czasu i ceny w polu wyboru usług. Już niedługo pojawi się w kilku innych miejscach!
Zadzwonił do ciebie klient zainteresowany umówienim wizyty? Teraz możesz szybko podać mu cenę i przybliżony czas trwania usługi - natychmiastowo, bez opuszczania formularza wizyty!
Ulepszenia Self-Bookingu
Wydaliśmy zaktualizowaną wersję Twojej spersonalizowanej strony do umawiania wizyt przez klientów. Wygląda lepiej niż kiedykolwiek! A co najlepsze, możesz ją teraz jeszcze bardziej spersonalizować, dodając logo firmy i zdjęcie w tle.
Pozostałe zmiany
Dzięki temu, że zgłaszacie nam błędy, możemy błyskawicznie je naprawiać. W minionym miesiącu udało nam się naprawić błąd w mniej niż 10 minut od zgłoszenia przez naszą użytkowniczkę! Dziękujemy 💜
- dopracowaliśmy proces dodawania blokad czasu, przez co możesz to robić jeszcze szybciej
- poprawiliśmy wygląd aplikacji, aby korzystanie z niej było jeszcze przyjemniejsze
- poprawiliśmy sposób wyświetlania usług podczas dodawania wizyty
- naprawiliśmy błąd, przez który czasami nie było możliwe zapisanie zmian w profilu salonu
- naprawiliśmy błąd, w którym usunięci klienci wyświetlali się aż do odświeżenia strony
- naprawiliśmy błąd, przez który czasami nie było możliwe zapisanie ustawień użytkownika
- naprawiliśmy drobne błędy związanie z dodawaniem i usuwaniem kategorii usług
- naprawiliśmy błąd, przez który dostępność stanowisk nie wyświetlała się w formularzu wizyty
- naprawiliśmy błąd, przez który nie było możliwa edycja klienta z poziomu formularza wizyty
- naprawiliśmy błąd, który umożliwiał klientowi samodzielne anulowanie wizyty, która już się odbyła
28 marca 2023
Aplikacja mobilna
Właśnie wypuściliśmy aplikację mobilną Estetify! 🎉
- Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estetify
- iOS: https://apps.apple.com/pl/app/estetify/id6444611744
Powiadomienia w czasie rzeczywistym
Od teraz Ty i Twoi pracownicy będziecie powiadamiani o nowych wizytach natychmiastowo. Dalej rozwijamy tą funkcję, aby jak najbardziej ułatwić codzienną pracę i działanie z self-bookingiem.
Blokowanie czasu
Chcesz dodać rezerwację czasu, która nie jest standardową wizytą klienta w salonie? Od teraz w kalendarzu możesz zablokować czas na co tylko chcesz. To proste. Zaznacz godziny, w których nie będą odbywały się wizyty.
Status wysłania SMS
Dzięki waszym opiniom, z przyjemnością informujemy, że teraz można łatwo śledzić status powiadomień SMS w zakładce klienta. Nadać wiadomość to jedno. Status informuje nas o tym, czy wiadomość dotarła do odbiorcy! 😇
Sprzęt
Czy zdarzyło Ci się, że na wizytę wymagającą konkretnego sprzętu przyszły dwie osoby w jednym terminie? Od teraz Estetify posiada zakładkę przeznaczoną do ustawienia sprzętu, stanowiska, czy gabinetu 🤗
Za każdym razem, gdy zarezerwujesz wizytę, system automatycznie sprawdzi, czy sprzęt jest w tym czasie dostępny.
Ulepszenia Self-Bookingu
Teraz Twój Salon może dodać politykę prywatności i regulamin. Dzięki temu twoi klienci będą mieli pewność, że ich dane są bezpieczne i chronione! 😌
Oprócz tego, wprowadziliśmy zmiany w wyglądzie Twojej spersonalizowanej strony, aby była bardziej atrakcyjna dla Twoich klientów.
30 stycznia 2023
Nowy cennik
Nie sądziliśmy, że nasz cennik można uprościć jeszcze bardziej! Teraz oferujemy więcej za mniej! Wprowadziliśmy także Gwarancję Stałej Ceny 😎
Łatwiejsza praca z klientami
Od teraz możesz jeszcze szybciej dodawać, edytować i wyświetlać klientów z poziomu dodawania wizyty.
Rozwój Self-bookingu
Dodaliśmy kilka nowych funkcji, które ułatwią Ci pracę z self-bookingiem, m.in. weryfikacje SMS, które nie obnizają limitu SMS.
Naprawione błędy
- błąd, w którym cena wizyty nie mogła zostać ustawiona podczas finalizacji wizyty
- błąd z self-bookinigem, w którym pracownik mógł zostać wybrany w usłudze, której nie mógł wykonywać
29 grudnia 2022
Self-Booking
Spędzasz dużo czasu na zapisywaniu wizyt? Od teraz Twoi klienci mogą to robić samodzielnie. Ułatw klientom planowanie spotkań, bezpośrednio w Twojej witrynie dzięki rezerwacji online dla Twojej marki. Wygeneruj swój link i udostępnij go klientom. Dodaj do kanałów social media i na www. Dzięki temu klienci przejdą bezpośrednio na stronę z informacjami i cennikiem Twojej firmy. Nie potrzebują do tego specjalnych aplikacji.
Naprawione błędy
- błąd, przez który linki społecznościowe ustawiały się na "https://"
- błąd, przez który nie odświeżała się liczba SMSów
- błąd, przez który wyświetlało się ostrzeżenie, gdy została wyświetlona wizyta, ktorej pracownik został usunięty