Akademia BeautyTu dzielimy się wiedzą.

Jak otworzyć salon kosmetyczny – krok po kroku? Poradnik dla początkujących przedsiębiorców w branży beauty.

Jak otworzyć salon kosmetyczny – krok po kroku? Poradnik dla początkujących przedsiębiorców w branży beauty.

Poradnik dla początkujących przedsiębiorców w branży beauty, prezentujący krok po kroku, jak otworzyć salon kosmetyczny, od pomysłu po pierwszych klientów.

Czytaj więcej
Jak prowadzić skuteczne rozmowy z klientami? Komunikacja i obsługa klienta w salonie kosmetycznym.

Jak prowadzić skuteczne rozmowy z klientami? Komunikacja i obsługa klienta w salonie kosmetycznym.

Praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji z klientami i obsługi klienta w salonie kosmetycznym, aby zapewnić satysfakcję i lojalność klientów.

Czytaj więcej
Skuteczna reklama salonu fryzjerskiego – jak trafić do klientów?

Skuteczna reklama salonu fryzjerskiego – jak trafić do klientów?

Chcesz zwiększyć liczbę klientów swojego salonu fryzjerskiego? Obecnie w tym celu możesz wykorzystać wiele metod reklamy. Co wybrać? Oto najlepsze sposoby promocji salonu fryzjerskiego!

Czytaj więcej
Wymogi sanitarne dla salonu kosmetycznego – czego wymaga sanepid?

Wymogi sanitarne dla salonu kosmetycznego – czego wymaga sanepid?

Salony kosmetyczne oraz inne firmy działające w branży beauty muszą spełniać wymogi sanitarne przewidziane przepisami prawa. O czym należy pamiętać przy urządzaniu gabinetu oraz w trakcie codziennej pracy? Oto najważniejsze kwestie!

Czytaj więcej
Jak napisać biznesplan salonu kosmetycznego?

Jak napisać biznesplan salonu kosmetycznego?

Chcesz otworzyć salon kosmetyczny lub inną firmę w branży beauty? W realizacji Twoich zamiarów pomoże Ci biznesplan! Wyjaśniamy, czym jest ten rodzaj planu, dlaczego warto go mieć i jak przygotować go krok po kroku.

Czytaj więcej
Opinie o salonie kosmetycznym: jak o nie zadbać i pozyskiwać oceny od klientów?

Opinie o salonie kosmetycznym: jak o nie zadbać i pozyskiwać oceny od klientów?

Na jakiej podstawie klienci wybierają salon kosmetyczny? Biorą pod uwagę nie tylko dostępne w nim rodzaje zabiegów i ich ceny, ale również opinie w internecie. Salon z pozytywnymi ocenami ma większą szansę na zdobycie nowych klientów niż ten, który ma mało rekomendacji. Jak zadbać o opinię swojego biznesu w branży beauty? Jak zachęcać klientów do wystawiania ocen?

Czytaj więcej
Jak podnieść ceny w salonie kosmetycznym i nie stracić klientów?

Jak podnieść ceny w salonie kosmetycznym i nie stracić klientów?

Ostatnie podwyżki cen prądu, gazu oraz wielu produktów spowodowały, że salony urody zmieniają swoje cenniki. W jaki sposób podnieść ceny usług beauty w taki sposób, by jednocześnie nie stracić klientów?

Czytaj więcej
Jak wycenić swoje usługi w salonie beauty?

Jak wycenić swoje usługi w salonie beauty?

Ile powinno kosztować wykonanie makijażu? Jaką cenę powinna mieć mikrodermabrazja? Wycena usług w branży beauty może być bardzo trudna. Jak wycenić zabiegi kosmetyczne tak, aby pokryć wszystkie koszty i osiągnąć zysk?

Czytaj więcej
Marketing w branży beauty. Na co zwrócić uwagę w działaniach marketingowych swojego salonu?

Marketing w branży beauty. Na co zwrócić uwagę w działaniach marketingowych swojego salonu?

Prowadzisz własny salon piękności, ale odwiedza go mało klientów? Postaw na skuteczny marketing w branży beauty! Sprawdź, jakie metody reklamowe warto wziąć pod uwagę, by uzyskać najlepszy efekt bez ponoszenia wysokich kosztów.

Czytaj więcej
Marketing sensoryczny - jak dźwięk i zapach w salonie wpływają na zadowolenie Twoich klientów.

Marketing sensoryczny - jak dźwięk i zapach w salonie wpływają na zadowolenie Twoich klientów.

Wpływ dźwięku, wszechobecnych zapachów czy bodźców wzrokowych na wartość marki - gabinetu kosmetycznego, salonu spa czy innego podmiotu z branży beauty - to nie koncepcja przyszłości, ale codzienność.

Czytaj więcej
5 elementów, które powinna posiadać strona salonu kosmetycznego.

5 elementów, które powinna posiadać strona salonu kosmetycznego.

Przedstawiamy 5 prostych elementów, które wdrożone na stronie Twojego salonu - sprzyjać będą pozytywnym doświadczeniom osób ją odwiedzających.

Czytaj więcej