Skuteczna reklama salonu fryzjerskiego – jak trafić do klientów?

Chcesz zwiększyć liczbę klientów swojego salonu fryzjerskiego? Obecnie w tym celu możesz wykorzystać wiele metod reklamy. Co wybrać? Oto najlepsze sposoby promocji salonu fryzjerskiego!

Reklama salonu fryzjerskiego w internecie

Internet jest obecnie podstawą działań reklamowych praktycznie w każdej branży. Dotyczy to również branży beauty oraz salonów fryzjerskich. Jak rozreklamować salon fryzjerski online?

Rozpocznij od założenia strony internetowej salonu albo stwórz jego wizytówkę na Facebooku. Umieść na niej informacje o swoim biznesie, sobie, a także wypisz zakres i cennik usług. Dodaj też galerię zdjęć, informacje o dniach i godzinach otwarcia, dane kontaktowe.

Możesz skorzystać również z szerokiej gamy metod reklamy internetowej, na przykład:

  • Social media marketing – to reklama w mediach społecznościowych jak Facebook czy Instagram. Stwórz konto i regularnie publikuj angażujące wpisy, na przykład z fotografiami i filmami wykonanych fryzur.
  • Google Ads – reklama w Google, która daje szerokie możliwości promocji, między innymi przez wyświetlanie boksów reklamowych, reklamę w Mapach Google.
  • Pozycjonowanie – dzięki tej metodzie możesz lokalnie wypromować swój salon w wyszukiwarce internetowej. Adres jego strony będzie wtedy wyświetlany na wysokiej, dobrze widocznej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Reklama zewnętrzna dla salonu fryzjerskiego

Salony fryzjerskie to firmy działające stacjonarnie, dlatego w ich przypadku doskonale sprawdzają się metody reklamy zewnętrznej – outdoorowej.

Przede wszystkim zamów szyld salonu fryzjerskiego nad wejście. Dobrze nadają się też tablice reklamowe, kasetony, litery podświetlane.

Dobrym wyborem będzie również oklejenie witryn – reklamy na szybach przyciągają wzrok i dodatkowo zapewniają większą dyskrecję wewnątrz salonu.

Wykorzystać możesz też inne metody, na przykład potykacze wystawiane przed salon.

Programy lojalnościowe i partnerskie w salonie fryzjerskim

Skuteczna reklama salonu fryzjerskiego może polegać również na wprowadzeniu programów lojalnościowych, które premiują stałych klientów.

Dobrym pomysłem będzie też podjęcie współpracy partnerskiej z lokalnymi firmami, na przykład z benefitami w formie rabatów dla klientów.

Druki reklamowe dla salonu fryzjerskiego

W salonie fryzjerskim sprawdzą się również wydruki reklamowe.

W niskiej cenie można zamówić wizytówki salonu fryzjerskiego, ulotki, foldery reklamowe. Drukarnie oferujące takie materiały mogą też przygotować karty do programów lojalnościowych.

Wysokiej jakości obsługa w salonie fryzjerskim

Nie możemy zapominać również o tym, że doskonałą reklamą salonu fryzjerskiego jest wysokiej jakości obsługa.

Zadowoleni klienci będą polecali salon innym i wystawiali pozytywne opinie online, co przełoży się na zwiększenie jego rozpoznawalności, zbudowanie korzystnego wizerunku branżowego oraz przyciągnięcie nowych osób.

Skuteczna reklama salonu fryzjerskiego powinna zatem odbywać się na różnych płaszczyznach. Dzięki temu przyniesie najlepsze efekty!